CITeM

Demus a chyba 3340

Všem uživatelům programu Demus

V posledních dnech probíhají automatické aktualizace MS Office, které způsobí, že po spuštění programu Demus se objeví chyba 3340 a Demus pak dále nefunguje.

Na internetových stránkách jsme našli řešení této chyby 3340:

Access – Bug – Error 3340 – Query is corrupt

Je potřeba dle vybavení počítače spustit příslušnou procedurku. Dále je pak potřebné zakázat další aktualizace, a to té doby, než firma Microsoft problém odstraní. I po aktualizacích, které postupně probíhájí od 11. 12. 2019, problém stále přetrvává.
Dle dostupných informací se bude Microsoft problémem zabývat.

Data zapsaná v systému Demus jsou v pořádku. Jde pouze o aktualizaci, která v kombinaci MS Access a programem Demus způsobí výše zmíněný problém. Týká se instalací programu Demus10 pod MS Access2010, 2013 a 2016.

Prosím, postupujte podle návodu. V případě problémů se ozvěte mailem na citem@citem.cz nebo telefonicky na číslech +420 515 910 462, +420 515 910 464 nebo +420 515 910 465.

O vývoji této chyby způsobené chybou v aktualizacích budeme dle situace dále informovat.

 
Provozovatel webových stránek nakládá s osobními údaji uživatele v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a s nařízením Evropské unie 2016/679 (GDPR).